Excellentie als organisatiestrategie

Het succes van uw organisatie wordt bepaald door hoe goed u in staat bent om klantwaarde te creëren: betrouwbaar, snel en kwalitatief hoogwaardig. In welke organisatie u ook werkt, alles staat of valt met de kwaliteit van de uitvoering.

Hoe krijgt u dit voor elkaar? Hoe levert u voortdurend de beste dienstverlening? Hoe blijft u aansluiten op de vragen van uw klanten? Oftewel, hoe realiseert u een operationeel excellente organisatie?

Leer tijdens deze Masterclass Operational Excellence hoe u met praktische handvatten uw organisatie succesvoller maakt. Denk aan het optimaal benutten van menselijk kapitaal, systematisch te focussen op klantwaarde en stap voor stap de werkprocessen verbeteren.

 

 

Na afloop van deze masterclass:

• Heeft u inzicht in de principes en methoden van Operational Excellence en kunt u deze toepassen in de praktijk;

• Weet u hoe u processen klantgericht, betrouwbaar, snel en efficiënt in kunt richten;

• Weet u wat nodig is om een cultuur te realiseren waarin continu leren en verbeteren de norm is;

• Kunt u de principes van Lean leiderschap in de praktijk brengen.

Voor wie?

Deze masterclass is bedoeld voor ervaren managers en professionals uit de publieke en de private sector die high-end kennis en methoden willen opdoen om met succes hun organisatie flexibel te maken, processen te optimaliseren en hun klantwaarde te verhogen.

Certificaat

Na afloop ontvangt u een Nyenrode deelnamecertificaat van Executive Education.

Deze masterclass bestaat uit twee keer een tweedaagse sessie met avondprogramma en overnachting op 29 oktober, 30 oktober, 19 november en 20 november 2019. De sessies zijn kennisintensief, praktisch en interactief. Door een combinatie van kennisoverdracht, toepassen en reflecteren leert u Operational Excellence toe te passen in uw eigen organisatie.